sobota, 7. februar 2009

Penzion plus paket + nov telefon + darilo = veselje moje babice Milke

Na Mobitelovem spletnem mestu, konkretneje na http://www.mobitel.si/slo/Ponudba/GSMnarocniki/Ponudbainceniki/Narocniskipaketi/Penzionpaket.asp, sem zasledila en nad kul telefon s še boljšim paketom za mojo staro mamo Milko (za tisto ki me že dohiteva s poznavanjem mobilne tehnologije, ona je res faca:)).

Ogledanega imam tegale Samsunga SGH-J700:













Na voljo so še drugi telefoni znotraj paketa Penzion plus, tegale Samsunga pa prav vidim kako ga babi drži v roki :) Zravn tega telefona dobiš še darilo: merilec krvnega tlaka. Babi mi je že večkrat omenila, da ga potrebuje. Da bo lahko sebi in svojim prijateljicam (poleg kofetkanja seveda) zmerila še krvni tlak, hihihi:)
Aja pogoj je sklenitev/podaljšanje naročniškega razmerja Mobitel GSM/UMTS za 12 mesecev. To je res še najmanj…:)

Kar se pa paketa tiče…Penzion plus paket je pisan na kožo vsem starejšim od 60 let in upokojencem - tistim, ki uživajo v aktivnem samostojnem življenju. Paket ponuja kot eno svojih prednosti ugodne cene pogovorov, tako znotraj Mobitelovih omrežij kot tudi za klice v domače stacionarno omrežje, ter nizko mesečno naročnino brez plačila priključne takse. Paket so popestrili še z brezplačnimi klici Posvetovalnice za srce in ožilje ter številnimi ugodnostmi (Moje tri številke, popust na opravljene pogovore).

Več kot idealno za mojo babi!

4 komentarji:

Mema pravi ...

Hvala da si me spomnila na tale paket, da sama opozorim nanj svojo mamo.
Tvoja izbira za babi se mi zdi pa v redu, saj je ekran dovolj velik in tudi tipke se mi zdijo dovolj velike. Bi rekla da je ti pri telefonu za starejše ključnega pomena, da ne rabijo očal vsakič natikat ;)
Kakšen je meni pri Samsungih, ne vem, preprostejši je, bolje je, po moje telefon ne rabi nekih posebnih funkcij (za mojo mamo bo dovolj SMS in klici ;)). Preverim še ostalo ponudbo telefonov! :)

pozdrav!

digi sonja pravi ...

Živjo Mema:)
Se strinjam s tabo...velik ekran in velike tipke na mobilcu je za starejše skoraj odločilno, pa tudi preprostost funkcij:) Če bi babi dobila mojo Nokio v roke ji verjetno ne bi bilo nič jasno:)Sem ji že pokazala kake funkcije ima ta nokia pa me je samo debelo gledala:))

Mema pravi ...

No, a babi že ima nov telefon??:)

digi sonja pravi ...

O seveda:) Ga je že celega naštudirala:)

Merilec krvnega tlaka, ki ga je dobila zraven za darilo, je pa res zmaga zanjo pa za njene prjatlce:)