petek, 6. februar 2009

14. februar oz. Valentinovo se bliža s svetlobno hitrostjo…

Odkrila sem popolno darilo za Valentinovo! Pred kratkim sem opazila te ogromne jumbo plakate (običajno nisem pozorna na okolico, hihihi) z dvema kjut telefonoma (oba sta Samsung L700) – vijočne barve za drago in črnega za dragega.

Gre pa za posebno Mobitelovo ponudbo za Valentinovo oz. za Valentinov paket. Zelo fletna zadeva, predvsem zato, ker lahko oba telefona znamke lahko dobite za 1 € (kar je zastonj!) ob sklenitvi/podaljšanju naročniškega razmerja (za 24 mesecev) - če ste naročniki paketov Povezani 33, 44, 55 in 77. Za vse ostale naročnike pa je le-ta na voljo v splošni naročniško-prodajni akciji za 129 evrov (cene z DDV). Vsi kupci pa prejmejo še dodatno darilo – grelni srček za roke!

Tale vijolčne barve mi je res ful luškan…tole moram mami predlagat da vzame zase in za očeta, bi tudi jaz mela vijolčnega, ampak sem se komaj dobro navadila na svojo multipraktično nokio:)

Malo sem prebrskala še mobilni portal Planet in »ponesreči« ugotovila, da portal v tem ljubezenjskem vzdušju nudi vrsto Valentinovih vsebin, ki prinašajo tudi nagrade.

Na Planetu se lahko s sodelovanjem v nagradnih kvizih potegujete za
- romantični vikend v dvoje v apartmajih in wellness centru Korošeč (zase menim da sem najbolj primerna kandidatka – malo počitka mi res ne bi škodilo)
- vstopnice za koncert Jana Plestenjaka, ki bo 10.februarja v Hali Tivoli
- vstopnice za koncert Gorana Karana, kjer bo v Grand hotelu Union zapel 13. februarja

To še ni vse! Na Planetu lahko preverite še svoj ljubezenjski horoskop (to moram obvezno preštudirati) in opremite mobilnik v znamenju Valentinovega z ozadji, animacijami, melodijami. Potrebno je le poslati SMS s ključno besedo P VALENTINOVO na 1919 – res luštne zadeve, jaz sem že aktivirala:)
Kok je luštno bit mičken »pocukran«!:PP

2 komentarji:

Mema pravi ...

Hahaha Sonja,
torej nisi videla mojega komentarja na tiste prve ideje o Valentinovih darilih... Točno to sem opazila tudi sama in sem predlagala še tebi. :)
No in?? A bi toi res podarila fantu mobitel iz take ponudbe?

digi sonja pravi ...

Če sem iskrena sem ti ukradla idejo:)) hihih
Seveda bi podarila tega Samsunga fantu...sem že razmišljala, da bi to res storila, mi je bilo pa škoda ker bi drug (ta lep) vijoličen telefon verjetno šel v nič..(sem se že popolnoma na nokio navadla in je ne bi menjala (zaenkrat)):))