ponedeljek, 2. februar 2009

Kmalu bo Valentinovo!

Ker je danes zelo turoben dan in ker bo vreme očitno še kar naprej nagajalo sem se odločila, da si bom polepšala dneve ki prihajajo – začela bom odštevati do Valentinovega! Tako ja… če štejem še današnji dooolg ponedeljek je do dneva zaljubljencev še 12 dni:) Med službeno malico sem se malo sprehodila po trgovinah in pofotkala kake pocukrane zadevce, hihih:) Ponujam vam fajn ideje za darila.


»Hot« termofor za vašega »hot« partnerja/partnerico, hihi:)






Kuhinjske rokavice jaz ravno ne bi kupovala svojemu dragemu, svetujem tudi moškim, da tega ne kupujejo dragim:) Men je zgledala ful huda pa sem jo morala fotkati:)



Sicer ne vem kaj lahko masiramo s temi srčki, ampak so delovali ful fletni:) Zravn srčkov so pa trskalice v obliki srčka, priporočam da svojemu dragemu/dragi kupite tako majhno tortico in vanjo zapičite »goreče srce«, to bi blo ful dobr:) hihi

»S teboj mi je lepo.« ter »Za posebno osebo.«
Koook lepo!

1 komentarji:

Mema pravi ...

Uf, kakšne lepe fotke ;-) Posnete z novim mobitelom, ne?:-)
A hočeš še eno idejo za darila?
Pri Mobitelu dobiš dva telefončka za podaljšanje ene naročnine (8paket povezani). Dva luštna Samsunga L700. Roza za punco, ta črnega daš pa fantu ;).

Sicer pa, hvala za ostale ideje.