nedelja, 15. februar 2009

12. FREBRUARJA JE ŠTARTAL DOKUMENTARC "THE HARDEST THING" O TOŠETU PROESKEM

Ne morem vam opisat svojega veselja, ko sem zvedela, da bodo posneli dokumentarc o meni najljubšemu pevcu:)). Dokumentarc bo predstavljal nastajanje Tošetovega angleškega albuma in zadnje leto njegovega življenja.

Jedro dokumentarnega filma so posnetki s snemanja omenjenega Tošetovega albuma, ki je potekalo na Jamajki, v Londonu in na Švedskem. Režijsko taktirko je prevzel Boštjan Slatenšek, pri pripravi glasbenega biografskega dokumentarnega filma pa je sodelovala produkcijska ekipa podjetja Planet 9. Ta je poskrbela za filmsko produkcijo vsebine, ki je nastala po Tošetovi smrti, prav tako pa tudi za montažo filma in obdelavo slike. Producenta dokumentarnega filma sta Casablanca Film in Lilija Atelje.

Na netu sem zasledila, da je programski direktor Planeta 9, Uroš Goričan, ob tem povedal: »Projekt The Hardest Thing je zrasel iz preproste ideje v trenutno enega večjih multimedijskih projektov v Sloveniji in v prostoru bivše Jugoslavije.«

Baje, da je Toše še vedno vodilni glasbeni izvajalec po prodanih melodijah na mobilnem portalu Planet. Kar ni nič čudnega, imel je angelski glas, slab na pogled pa tudi ni bil:)
Film se že vrti v slovenskih kinematografih. Tole moram obvezno gledati:)

3 komentarji:

Mema pravi ...

Si že gledala film Sonja?
sama sem zasledila nekaj teh informacij o katerih pišeš, nisem pa se dala pot pod noge, da bi se ga odpravila gledat... Pa sploh ne vem zakaj, ker je Toše moj "ljubček". Evo, se odpravi, pa ti sporočim, kako je bilo in predvsem, kako se je odrezala slovenska ekipa ustvarjalcev.
lp

digi sonja pravi ...

Tud tvoj ljubček je praviš:)) A veš da še nisem utegnila...pomoje ga bom šla ta vikend v koloseja gledat:)

Te pa lahko opozorim - frendica mi je govorila, ki ga je že gledala v kinu, da so vsi v dvorani jokali...

Mema pravi ...

Še vedno ga nisem gledala :( Moja prijateljica pravi, da ni nič posebnega... Ampak, ji ni vsega za verjeti..!! Kljub temu načrtujem, da bom šla!