ponedeljek, 12. januar 2009

Začenjam s spremljanjem koncertov kar preko mobitela oz. računalnika:)

Na Mobitelovi spletni strani sem med njihovimi obvestili za medije zasledila eno super fajn zadevo! Mobilni portal Planet in spletni portal SIOL bosta do letošnjega poletja vsak četrtek ob 8 uri zvečer omogočala spremljanje koncertov slovenskih izvajalcev v živo, kot so recimo Big Foot Mama, Alya, Murat & Jose, Gušti in Polona, Zoran Predin, Da Phenomena in podobni. Bojda, da bodo gostujoči izvajalci napovedani sproti. 15.januarja bodo predvajali koncert Alenke Godec: http://www.siol.net/trendi/glasba/novicke/2009/01/alenka_godec.aspx. Hudo!

To bom definitivno aktivirala:) Za dostop do koncerta na mobilnem Planetu moram poslati SMS z vsebino P GLASBA 1919.

Posredujem vam še link do obvestila:http://mobitel.si/slo/Press/Sporocilazamedije/Brskanjepokategorijah/PRESS20084december08.asp.

6 komentarji:

Mema pravi ...

Hej Sonja, jaz pa to že nekaj časa vem :). Sicer ne spremljam po mobitelu, če se spomnim poslušam kar preko računalnika, ko zraven kaj počnem...na primer stikam po blogih :-).. in veš kaj... danes sem POZABILA na Alenko. Škoda.
Upam, da si ti uživala v poslušanju :-)
Javi se še kaj!
čao
mema

Mema pravi ...

Moram pa priznati,da me moti, ker na Siolovi strani ni napovednika (ali pa ga samo ne nejdem), ker bi rada kakšen dan prej vedela, kdo mi bo pel v četrtek.

digi sonja pravi ...

Čao Mema:)
Sm gledala Alenkin koncert, ampak ga nism uspela pogledati do konca, imela sem še neke opravke..drugače je blo kr fajn ja:))
Mema, da ni napovednika tudi mene moti:) Mogoče ga pa samo ne najdeva:) Če ga slučajno najdem ti sporočim kje se je skrival

Mema pravi ...

Čao Sonja,
evo par minut nazaj sem se prav s tem namenom, da vidim, kateri koncert bo v čet, na Siolovo stran odpravila. NIČ! :(
Naju bo pač radovednost vsak teden dajala prav do četrtka :)

Uživaj!

digi sonja pravi ...

Oooj:) Mema, a ves da tudi jaz pred četrtkom nisem našla sporeda..pravkar sem ugotovila, da je bila ta četrtek Neisha, mi je prav žal, da sem jo zamudila:/

Mema pravi ...

No, upam, da kdo iz Siola prebere tvoj blog in tele komentarje..
Da te pozolažim...tudi jaz sem zamudila, škoda!