petek, 16. januar 2009

Moj novi Facebook profil

Prjatelca Polona nonstop govori samo še o tem Facebooku, pa saj ne samo ona, tudi drugi, še na poročilih so ga omenjali (v zvezi z nekim virusom, nekaj takega)…pa sem si mislila, da je zdaj, ko je njegova popularnost na vrhuncu, že skrajni čas, da si še jaz ustvarim profil. In eeekola:


Zdelo se mi je, da je tako komplicirana zadeva kot se mi je zdel myspace (ki ga, mimogrede, sploh nič ne zastopim), ampak deluje dosti bolj preprosto in predvsem pregledno. Čisto zgoraj je link na Domov, Profil, Prijatelji, Prejeto..Na sredini zgoraj pa lahko še odpiraš zavihke: Zid, Informacije, Fotografije, Zapiski in Video. Na levi je profilna slikca, informacije, prijatelji…To je nekakšna osnova. Z dodatnimi aplikacijami lahko še dodajaš zavihke, boxe in podobne zadeve. Jaz recimo sem si dodala še SuperPoke in Daily horoscope. Pa še bom dodajala!:)) Kul je tudi iskalnik desno zgoraj…na hitro lahko poiščeš aplikacije, skupine, dogodke, osebe in podobno.
Prijetno sem presenečena nad Facebookom!:))

0 komentarji: