četrtek, 16. april 2009

Kako na Facebook preko mobilca naložiti fotke/video posnetke?

Zdaj ko sem se že dodobra navadila na Facebook sem že začela pogrešat dostop do FBja prek mobilca (to se mi običajno plete po glavi v čakalnici pri zdravniku:)). Kar hitro sem ugotovila, da je zadeva res preprosta.

Na Facebooku sem dodala aplikacijo Mobilni telefon (Mobile), ki omogoča tako direktno nalaganje z mobilca na spletno stran fotk, video posnetkov, zapiskov na kot tudi določanje našega statusa, odgovarjanje na Facebook sporočila ter na objave na Zidu.


Vse zgoraj naštete storitve pa so nam na voljo če v brskalnik na mobilcu vnesemo m.facebook.com:) Simple as that:)

Takole pa zgleda Facebook na telefonu (do spodnjega vpogleda lahko pridete tudi preko »Izvej več o m.facebook.com«):

0 komentarji: