sobota, 28. marec 2009

OVI.COM…..Your life. Connected:)

Našla sem eno res zelo zanimivo zadevo za uporabnike Nokiinih telefonov..Že kar nekaj časa imam že tole mojo Nokio, pa sem šele zdaj izbrskala tole zadevo…ne vem kako mi je to ratalo glede na mojo tesno vez s stricem Googlom:)

www.ovi.com je spletna trgovina (namenjena izključno le Nokiinim mobilnim telefonom), ki uporabnikom omogoča dostop do njegovega socialnega omrežja, skupnosti in vsebin, obenem pa predstavlja dostop do internetnih storitev, ki jih Nokia nudi.

Preko tega spletnega mesta lahko delite svoje slike s svojimi frendi, downloadate z interneta različne dokumente ter jih tudi pošiljate, si naložite muzko na mobija (obstaja celo Nokia Music Store ter Nokia Music Player, ki si ga downloadate na svoj računalnik in nato prenašate muzko na svoj telefon). Zanimiva je tudi N-Gage aplikacija, ki omogoča nakupovanje res hudih iger, ki jih lahko igrate na mobilcu…nekako si moramo krajšati čas v čakalnici pri zdravniku :)

Preko tega spletnega mesta se lahko povežete tudi na Facebook…moram se samo še pozanimati, če lahko objavljam svoje slike s pomočjo Ovi-ja direktno z mobilca na FB (verjetno se da). Vam še poročam:)

Vir:
http://ru5tag.blog.siol.net/2007/08/30/nokia-ovi-ovi-glasba-igre-in-zemljevidi/
www.ovi.com

Pa lep pozdrav:)

0 komentarji: