ponedeljek, 2. marec 2009

The Killers v Sloveniji!

Da pride v Slovenijo skupina The Killers mi je pred kratkim omenila Polona, nisem mela pojma kaj je to za ena skupina dokler nisem zasledila jumbo plakata in nekak pogruntala da tole verjetno niso kr eni pobci.

Gostitelj tega glasbenega spektakla bo največji slovenski mobilni operater Mobitel, ki se je odločil, da bo velik del vstopnic za koncert podaril svojim zvestim in novim ITAK naročnikom.
Nastopili pa bodo 7. junija in sicer na Hipodromu Stožice.

Priprave na glasbeni spektakel Itak Džafest, ki je namenjen zvestim in novim ITAK naročnikom, so se že pričele. Vsi Itakovci so se lahko na lov za brezplačnimi vstopnicami lahko podali že prejšnji teden, ostalim oboževalcem skupine The Killers pa bodo vstopnice za »džabest« ceno 21,70 EUR na voljo 23. marca. To je tud ful poceni, glede na to, da sem zasledila da je karta za Lepo Breno in za njen cigu migu 40€…phaa.

Malo sem brskala po Youtubu, našla kar nekaj video posnetkov. Meni osebno takale muzka ne leži (men je to vse preveč agresivno), verjetno pa so privrženci rocka nad njimi več kot navdušeni.

10 komentarji:

Sandra pravi ...

Smo navdušeni, smo ;) Pa karte smo si kot zvesti Itakovci tudi že zagotovili

digi sonja pravi ...

Tudi jaz, tudi jaz:) Čeprav ni moja najljubša zvrst glasbe - so mi kar simpatični:)

Mema pravi ...

Jaz sem pa karto kar dobila od sodelavke in se zelo veselim. Je pa res, da semoram najprej še mal seznanit z njihovo musko, ker poznam samo Human :. Ko smo pa že pri muski, Simobil raztura z dobrim komadom v zadnji reklami.
Wire to wire, Razorlife

digi sonja pravi ...

Mema, tudi jaz razmišljam, da bi šla na koncert...sploh ker je karta ful poceni:)
Če se želiš seznaniti z njihovo muzko ti lahko posredujem kontakt moje Polone, saj jo imam na sumu, da je nekoliko obsedena z njimi:))

Unknown pravi ...

karte se tud prodajajo, če še ne veste;))) na petrolu pa na eventimu se jih da kupit;)

Unknown pravi ...

Jaz grem tudi. In priznam da ne spadam med njihove dolgoletne oboževalke. So me navdušili predvsem letos.

Unknown pravi ...

Pa sej so na sceni že kr neki let... Meni so starejši komadi dost bolj hudi, kot pa ta novi.

digi sonja pravi ...

Jap, na sceni so že od leta 2002...od treh njihovih albumov je prvi res najboljši, meni osebno:)

Aja.. pa Human je res dober komad:)mislim da tudi najbolj popularen

Unknown pravi ...

ne samo najbolj popularen tudi najbolj zlajnan. slišiš ga (hočeš, nočeš) 5x na dan. No ampak je men tolk kul, da se ga sploh ne naveličam

Unknown pravi ...

Sej zdej so začeli vrtet že nov hitič... Spaceman, če se ne motim... Drugod je zuni že neki cajta, v slo. sm ga pa šele v nedeljo prvič slišala na radiu;) Jah, smo mal zadi;)