torek, 24. marec 2009

Po vstopnice hitro vsi, da koncert s The Killersi se ne zamudi!:) hihihi…

Začela se je prodaja vstopnic za spektakel Itak Džafest s The Killersi!! Vstopnice so na voljo skoraj zastonj (kot sem že omenila) po »džabest« ceni 21,70€. Kupiti se jih pa da na spletni strani www.eventim.si ter na njihovih prodajnih mestih (Big Bang, Collegium, Petrolova prodajna mesta, 3DVA trafike…)

Njihova fanica numero 1, prjatlca Polona, se je celo tako znašla, da je nahecala nekega frenda, da je zamenjal paket in postal »itak džabest«, oba sta si s tem prislužila brezplačni vstopnici, Polona pa še najmanj dva meseca ne bo plačevala naročnine. Ja ja, tudi to se da…v sklopu ponudbe Pripelji prijatelja na Itak Džabest:)

Polona me vsak dan prepričuje naj grem z njo na koncert…in mi nonstop daje neke njihove komade za poslušat …moram priznati, da mi postajajo vse bolj simpatični:)

»Slovenski oboževalci komaj verjamejo, da njihove oboževane rock zvezde res prihajajo,« piše na Eventimovi spletni strani….hihihi:)

Še en videospotek:)

2 komentarji:

Mema pravi ...

Sonja, pa si Killerse poznala tudi pred njihovo uspešnico Human?
Jaz iskreno povem, da ne..:( in pred koncertom se moram še mal bolj izobrazit o njihovi muski, da bom bolj uživala... se pa fuuuuuuuuulllllllll veselim...:)))

digi sonja pravi ...

Mema, jaz še komada Human nisem poznala dokler nisem opazila reklame da prihajajo v Slovenijo...:) hihih
Res se mi ni sanjalo kdo so tile pobci:)

Jaz se tudi že fulll veselim, sm že skor zihr da grem, jeeeeeej:))))