torek, 5. maj 2009

Dan D, NON in RDYO DJs bodo ogrevali množico pred nastopom Killersov

Tale Mobitelov Itak Džabest spektakel res ne bo kar tako:) Obarvan bo tudi s slovenskimi glasbeniki.

Za Dan D smo že vsi slišali. Tokac, njihov pevec, pravi: »Odločitev The Killersov, da nas povabijo kot goste, je bila za nas prijetno presenečenje in smo z veseljem odzvali, saj si kot vsi glasbeniki želimo čim več tovrstnih kakovostnih nastopov, ki bi slovenski publiki ponudili dober izbor domačih in mednarodnih izvajalcev.« Dodaja, da jim bo v čast nastopiti kot predskupina Killersov, tudi zaradi tega, ker jih družijo zelo podobni glasbeni vzori.


Skupina NON trenutno pripravlja koncertno turnejo po Sloveniji in izid albuma Not everything is made in China za zahodno Evropo, ki bo izšel jeseni. Izbor za predskupino The Killersov jim pomeni veliko priznanje ter potrditev da delajo v pravi smeri. »Pričakujete lahko 40 minut glasne energije z odra, saj je to po številu publike naš največji koncert do sedaj,« pravijo fantje iz NONa:)


DJ JAMirko iz zasedbe RDYO DJs in drugi člani v pripravah na glasbeni spektakel Itak Džafest veliko časa prebijejo v studiu, kjer si izmenjujejo ideje in delajo »komade«. Glavna predstavnika našega zvoka bosta JAMirko in Pier. »Končni 'line up' še nastaja, vsak pa bo s svojim slogom in glasbeno selekcijo prispeval k skupni celoti. Delovali bomo kot nekakšen ‘DJ band' in zmešali bomo, kar se zmešati da,« pravi JAMirko.

6 komentarji:

Mema pravi ...

Mislim, da nas čaka dober spektakel. Koncertov Killersov v tujini folk itak ne more prehvalit. Dan D je tudi priznan slovenski bend, čeprav moram prizanit, da jih ne spremljam ravno...Sicer pa, bom poročala...:)

digi sonja pravi ...

Meni so pa Dan D ful všeč, sploh pa tale komadič:
http://www.youtube.com/watch?v=YSYzyI9JApg
ti zlezejo pod kožo:))

glede spektakla pa ni dvoma da ne bo dobr:)))

Sandra pravi ...

Ja, tudi meni so všeč! Cel lineup je odličen in prav veselim se že koncerta. Posebej všeč mi je tudi, da bodo baje urihtali prevoze s parkirišč do Stožic, da ne bomo neljubljančani iskali parkirišča kot idioti.

digi sonja pravi ...

Organiziran prevoz je super...mislili so na vse:))

Mema pravi ...

Aja? Organiziran prevoz?? Kul! Že tolk časa se o tem koncertu govori in pripravlja, da sem se že njihovga vodilnega komaga (Human) naveličala ...:)Ampak veselim se pa še vedno :)

Mema pravi ...

Hej Sonja, kako je bilo. Jaz sem koristila njihov brezplačen prevoz, ampak moram priznati, da sem prišla prepozno in sem zamudila predskupine in celo komad Human, ki so ga prvega zaigrali :)
Dež pač. Sicer pa sem se zabavala.

lp