četrtek, 20. november 2008

Nasvet tedna: Kako izbrati pravi telefon?

V tem tednu in pol sem se dosti naučila, sočasno pa sem ugotovila da se mi je pojavilo še več neznank.

Zato vam bom napisala kratek vodnik po nakupih - za pravi mobilni telefon.

1. Ko se odločate za nakup, najprej preverite pri katerem operaterju imate naročnino in preverite ponudbo za vaš paket oziroma naročnino. Zakaj:
  • Če vam le to plačuje služba verjetno ne obstaja možnost da boste menjali operaterja.
  • Če imate nek služben paket vam paket naročnine tudi lahko pogojuje kateri telefon sploh lahko kupite (npr.: poslovni paketi vam ponavadi omogočajo nakup "tahudih telefonov z vsemi 3g, wlan... možnostmi).
  • Če ste glede tega fleksibilni preverite akcijske ponudbe posameznih operaterjev (si.mobil; mobitel; tuš mmobil, M-mobil; več mislim da jih pri nas ni.), za naročnike imajo ugodnejše ponudbe, za nove naročnike tudi,...
  • Če izbirate telefon glede na akcijsko ponudbo, preverite če slučajno še niste odplačali prejšnjega, ker če ga niste, ne morete menjati operaterja, ne morete kupiti še enega telefona (umts)...
2. Ko končno vse to preverite ste pripravljeni na izbor telefona. Operaterji pri svojih ponudbah in opisih še vedno podajajo suhoparne informacije z ogromno terminologije, ki je verjetno ne boste razumeli, zato je najbolje, če si naredite popis telefonov ki so vam všeč in greste na spletna mesta proizvajalcev telefonov (imajo bolj prijazno podane informacije za telefone... itak da sem fan Nokie in oni imajo tudi top site by the way).

3. Za piko na i, pa se potem podajte v poslovalnico, kjer telefon primete v roke, se z njim malo poigrate, nato pa pri svetovalcih preverite vse zgornje alineje in vam bodo takoj povedali kaj lahko in kaj ne...Na žalost bomo morali še počakati da naši operaterji omogočijo to naredit kar "online"..

Npr. operaterji dam vam predlog kaj bi morali imeti urejeno:


1. izberite za kaj imate namen uporabljat telefon.
2. to so modeli ki vam odgovarjajo.
3. tu so opisi kaj znajo in video kako izgleda, slikce ter malo predstavitve (videao ali animacija je fajn, kako se tipka, kako kaj nastaviš...)
4. vpišite svoje osebne podatke in preverite kakšen paket imate, koliko ta telefon stane za vas, kaksne imate sploh možnosti uporabe z vašim telefonom.
5. kot bombonček, bi lahko na koncu vpisal še koliko sms sporočil pošlješ na mesec, koliko česa počneš, in bi ti dalo oceno koliko te to mesečno stane, in ti mogoče še predlagajo kateri paket bolje ustreza tvoji potrebi. Ali pa bi te lahko opozorili da recimo v paketu ki ga imaš lahko za ceno naročnine pošlješ X MMS sporočil, ti pa jih ne koristiš..

Najbliže temu kar sem zasledila je tole na nokii: izberes kaj uporabljas in ti pove keteri telefoni so zate kull..

To bi bil zame pravi in res MOJ operater.

2 komentarji:

Mema pravi ...

Jaz čisto po žensko izboram telefon po tem, koliko mi je všeč. :-)(zdele sem za Samsung Omnio)
Zaenkrat mi je to čisto majčkeno bolj pomembno, kot funkcionalnost.
Si pa tole ful dobro napisla. Kakšen operate bi te mogel vzeti k sebi v službo :-D

Mema pravi ...

Samo da ne boš šla k Tušmobilu v službo, če te bodo osvajali ;-). So neredni plačniki (no vsaj gostovanja pri Mobiteli in Simobilu)
Javi se kaj!