sreda, 12. november 2008

Moj nov, nov mobilni telefon - kako ga poiščemo

Super, danes moram v službi povedat kakšen nov mobilni telefon hočem. Vodstvo podjetja se je namreč odločilo da mi kupijo en takšen super ultra hud telefon, ki zna vse in bom lahko, ko bom po sestankih tekom dneva z njim prebirala pošto za povrhu še konstantno dosegljiva. Zadeva naj bi imela vse kar poslovni ljudje, ki so vedno v akciji potrebujejo.

In sem pogledala okoli po ponudbi telefonov. In res, grem na internet in začnem iskati.. mobilni telefon, poslovnež, e-pošta so bili moji prvi impulzi kako naj iščem.

No najdi me je takoj razočaral, saj pod temi zadevami ni prikazalo nič uporabnega. In grem na google, bolje ampak še vedno ni med rezultati nobenega našega operaterja.. Zanimivo.

In potem ugotovim da se izgleda uporablja termin mobilna pisarna (???). Zakaj če je to še vedno telefon? In poizkusim znova. Ne tudi to ne bo. Kako naj potem poiščem telefon zase? Mogoče mobilni aparat? No ja tukaj je vsaj Mobitel med rezultati... sicer res da vodi link kar na eno vsebino o SMS in MMS in nekaj.

Bom kar na mobitelu pogledala. Ponudba, ja to je to... ne ni, jaz nisem GSM nekaj in mobi nekaj uporabnik.. Hočem pogledat kakšne telefone imate. No ja tudi v poslovni uporabniki ne vidim nič potobnega temu kar iščem..... Hočem pogledat telefoooneee.

Iščem po strani: mobilni telefoni (nič); zaznam mobilnik (a zdaj se temu tako reče); tudi nič. Mah gremo potem v Akcije mogoče se prikopljem tja.

Jessss. Aha kam pa spada takšen tip telefona? GSM ali UMTS? Jaz samo vem da hočem mobitel, ki bo mel gor tudi maile. Si bom morala očitno pomagat še z nasveti koga iz pisarne.

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Vidim, da si še sveža v mobilnem svetu. Pomaga, če probaš vtipkat Mobitel telefoni al pa Simobil telefoni al pa Sony Ericsson al pa Nokia al pa Samsung itd.
Itak, da majo vsi po svoje označeno kaj telefoni podpirajo. Torej, gledaš tiste z ikoncami kuverte al pa, da zraven piše da je telefon poštni odjemalec :)

Sam prisegam na iPhone. Ampak tega zaenkrat dobiš samo preko Bolhe in raznih švercerjev.

hehe
G

Mema pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Mema pravi ...

Jaz sem ravno danes malo brskala po netu in obžalovala da nisem izkoristila šefove dobre volje, ko mi je pred letom hotel kupiti in plačevati! black berryja. Jasno, da ga je želel kupiti, da bi bila še bolj dosegljiva:-). Ampak zdej mi je pa žal za enim luštnim telefončkom in plačanim računom. Zame bi bila idelana ponudba Black berry BES (od Mobitela)! No, si ga bom mogla pač sama umisliti. Kako kaže s tvojim novim telefonom :-)