torek, 30. november 2010

»Širokopasovni« šele čez 10 let?

Tale novica me je kar šokirala..V letu 2010 bi ljudje pričakovali, da bo širokopasovna povezava dostopna prav vsem, vendar smo tudi v Sloveniji še daleč od tega..

Naše Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo zatrjuje, da bomo do te faze prišli šele čez dobrih deset let. Minister Golobič namreč ocenjuje, da bi lahko Slovenijo v prihodnjih desetih letih v celoti pokrili z brezžičnim širokopasovnim dostopom do svetovnega spleta. Za to naj bi uporabili kar frekvenčni spekter, ki naj bi se sprostil zdaj s popolno ukinitvijo analognega televizijskega signala (na digitalnega bomo prešli danes oz. jutri ob 3.zjutraj)

Do celotne pokritosti z brezžičnim širokopasovnim internetom lahko pridemo čez 10 let le pod pogojem, da vlada to področje določi kot prioritetno..mhm..

Novica prebrana na www.racunalniske-novice.com

6 komentarji:

Lilka pravi ...

Res se sliši hecno, za tako hi-tec IT centristično državico... pa še tako majhni smo, da 100% pokritost res ne bi smela biti problem. ne rečem npr. za Rusijo al pa Kitajsko ;)

digi sonja pravi ...

jap, saj to..ne bi si mislila

Mema pravi ...

100% pokritost ne obstaja nikjer. Po mojem se najde tudi v Vatikanu kakšen kotiček, kjer "ne vleče".

Lilka pravi ...

Hvala bogu za to ;)

Mema pravi ...

Čeprav je res hecno, kako dandanes ne moreš več nič brez neta. Prejšnji teden sem šla na vikend (v majhni vasici na Dolenjskem) in sem bila čisto živčna, ker sem mogla nekaj narediti, pa sem bila brez neta. In na koncu sem se v zgornjem štuku z laptopom sklanjala čez ograjo, da sem dosegla sosedov wireless...

digi sonja pravi ...

hehe, kolikokrat se je že meni kaj takega zgodilo:)