četrtek, 18. november 2010

Samsung Omnia 7

Je v prvi vrsti mobilnik z novim operacijskim sistemom Windows Phone 7 (waw):)
In je prvi prvi v seriji mobilnikov s tem operacijskim sistemom, ki se je znajdel v Mobitelovi ponudbi.

Poganja ga procesor z delovnim taktom 1 GHz, podpira megabitni Mobitelov mobilni internet s hitrostmi HSPA. Na dotik občutljiv zaslon Super AMOLED ima ločljivost 800 x 480 pik in omogoča ogled fotografij in videa izjemne kakovosti, zelo priročen je tudi prikaz spletnih strani. Vgrajena digitalna kamera zajema fotografije, ločljivosti 5 megapik, ter HD-video v ločljivosti 720 pik.

Samsung Omnia 7 je del družine naprednih mobitelov, ki omogočajo tudi dostop do Facebooka, brezplačnega brskanja po mobilnem Planetu, potisne elektronske pošte itd.

Operacijski sistem Windows Phone 7 se je težko pričakoval, Microsoft je vanj vložil kar nekaj denarja in kadrovskih sredstev. Vsaj dan so ga preizkušali na okoli 10 tisočih napravah in so skupno opravili za več kot pol milijona ur preizkušanj v realnem okolju. Poleg tega so izvedli še skupno 12 milijonov ur preizkušanj v namenskih laboratorijih.

Lahko si pogledate še en posnetek:


No saj bomo videli kako se bo Microsoftov mobilni sistem prijel pri nas. Napovedi so kar obetajoče.

Vir:
http://www.racunalniske-novice.com

15 komentarji:

Mema pravi ...

Hm... sliši še ql :) Meni je všeč ideja, da imam računalnik in tel povezana, da delujeta kot 1 naprava. In če imaš isti OS na obeh, bi bilo to verjetno najbolj simpl.

Lilka pravi ...

Ja in potem preneseš viruse z računalnika na telefon, haha.

Mema pravi ...

Pismu, Lilka, kaj te je pa ta teden tehnologija tako razkurila?
Se ti je na laptopu pokvarila matična plošča, okužil back-up ali zjutraj nisi mogla izklopit digitalne budilke? ;D

Lilka pravi ...

:D ne, Mema nič od navedenega me ni spravilo v slabo voljo...
Čeprav, ne boš verjela, se mi je vse to kar si naštela že zgodilo.

Mema pravi ...

Meni pa se je zgodila ravno tri dni nazaj najbolj neuuumna nesreča. Svoj novi laptop sem zalila s kavo!!! Čez vso tipkovnico. Vuuuušššš.
KA-TA-STRO-FA.

Lilka pravi ...

U, shit. Ti je crknil?

Mema pravi ...

JA, pol tipk mi ni več delalo... pa iz cd predvajalnika se je cedila bela kava...

Mema pravi ...

Ko si mi poslala tisti link, sem videla, da imajo pri Mobitelu tudi akcijo za laptope in mobilni net.

digi sonja pravi ...

ojooooooj:/ mema ti ga je uspelo še kako rešiti ali je konec z njim?

Mema pravi ...

DigiSonja sem imela zegn, so mi mogli samo tipkovnico zamenjat. CD predvajalnik pa čudežno dela...
Zdaj imam kavo na nizkem stolčku pšoleg mize... v termoski, ki se ne polije tako lahko. ;D

Lilka pravi ...

Mema, nekaj zate! hihi
http://www.youtube.com/watch?v=muYwY5biVnY

digi sonja pravi ...

kar zabolelo me je ko so zlili kavo/kakav/neki čez tipkovnicooo

Mema pravi ...

tnx, Lilka ;)

Mema pravi ...

Ej, kaj pa pravita na tole Omnio 7?

Mema pravi ...

Sta vidli, Mobitel & Microsoft razpisujeta nov natečaj. Dogaja se, dogaja. Moj frend iz IT bo spet mel roke :)