torek, 23. december 2008

Nasveti za nastavitev E-poštnih sporočil…

V zadnji objavi sem vas (tudi sebe) seznanila z osnovnimi izrazi (link na slovarček), ki jih je potrebno razumeti pri nastavitvi e-malov na telefonu. Naj vam povem, da je bila moja misija o nastavitvi e-malov na telefonu uspešno zaključena.

Tako da vas bom tokrat vodila skozi celotno proceduro nastavitve …mogoče bo komu v pomoč… :)

1.KORAK

Nastavitev internetne dostopne točke:

S pomočjo prebiranja navodil (ki sem jih dobila zraven v paketu s telefonom) najprej skočim na meni – tools – settings – connection – access points. Na žalost se mi ne prikaže le ena možnost, po polurnem buljenju v telefon in razmišljanju kaj izbrati se pomaknem na Mobitel Internet. Vaav, nekam sem le prilezla.

Nadaljujem z vnašanjem imena povezave, podatkovnega nosilca (avtomatsko kliknila paketni prenos), imenom dostopne točke, uporabniškim imenom, zahtevo za geslo, določilom gesla. Preverjanje sem izbrala običajno ter za piko na i vnesla spletni naslov domače spletne strani.

Ok, dostopno točko mi je le uspelo vzpostaviti.

2. KORAK

Nastavitev E-poštnega računa:

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77695 :
Prijavim se v svoj gmail naslov, zgoraj odprem zavihek Nastavitve, izberem Posredovanje in POP/IMAP in pri dostopu IMAP-a izberem izberem omogoči IMAP. Ok, nadaljujem..

https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78887 je link z navodili za nastavitev g-mailovega računa na moji Nokii E71.

Se pravi grem na meni – messaging – options – settings – e-mail. Kliknem OK, in v okno default mailbox vpišem gmail. Kliknem OK…

Grem nazaj na prvotno stran telefona, se pomaknem na set up e-mail, da zaženem čarovnika, kliknem dvakrat yes, nato vpišem email naslov in geslo, kliknem yes.
Se vrnem na prvotno stran, pomaknem na Messaging, najdem mapco Gmail, tam kliknem Options ter v e-mail settings definiram Connection settings, kjer napišem v okno Incoming e-mail vpišem user name, password je geslo za gmail pošto, v Incoming mail server vpišem imap.gmail.com, Access point je Mobitel Internet, mailbox name je gmail, mailbox type je IMAP4, v security okence vtipkam 'SSL/TLS' in izberem port 993. v outgoing e-mail vpišem iste podatke kot v incoming e-mail, le da v outgoing mail server vtipkam smtp.gmail.com, v security okence izberem 'SSL/TLS' ter definiram port 587. Ko to vpišem se vrnem nazaj in v okno User settings vpišem še svoje ime ter določim pošiljanje sporočil.

0 komentarji: