sreda, 16. februar 2011

Dva nova

HTCjeva telefona namreč:) HTC je v Barceloni predstavil HTC Salso in HTC ChaCha.

HTC Salsa ponuja 3,4 palčni zaslon na dotik z resolucijo 480 x 320, 5 megapikselno kamero s samodejnim ostrenjem in LED bliskavico ter VGA sprednjo kamero.

HTC ChaCha se razlikuje po tem, da ponuja tudi QUERTY tipkovnico, kar bo gotovo razveselilo tiste med vami, ki niste privrženci virtualnih tipkovnic na dotik. Zaslon je na tem modelu zaradi tipkovnice seveda manjši in sicer 2,6 palčni z resolucijo 480 x 320. Poleg tega ponuja enako kamero (spredaj in zadaj) kot HTC Salsa. Oba telefona naj bi na trg prišla z Androidom 2.3 Gingerbread in vmesnikom HTC Sense.

Oba združuje Facebook tipka, ki omogoča hiter dostop do priljubljenega družabnega omrežja, hkrati pa se prilagaja vrsti uporabe. Recimo, da posnamemo kako hudo fotko jo lahko s pritiskom na Facebook tipko enostavno delimo s Facebook prijatelji. Gre za nekakšen hiter dostop do Facebooka.

Še dva „first look” videoposnetka:

HTC Salsa



HTC ChaCha



Vir

9 komentarji:

Mema pravi ...

Zame bi bil HTC ChaCha. Tudi meni virtualne tipkovnice niso preveč pri srcu. Sploh kadar imam pogrižene nohte ;)

Lilka pravi ...

Se strinjam Mema. To je po mojem tudi glavna pomankljivost iPoda.

digi sonja pravi ...

Jap..mam filing da bo prišlo na trg kar nekaj telefonov s "kombiniranimi" tipokovnicami..

ChaCha je meni tud vizualno čiiiiz hud telefonček, kar vidim ga že v svoji roki:)

digi sonja pravi ...

kaj pa tale 3d telefonček:
http://www.racunalniske-novice.com/novice/mobilna-telefonija/htc/prihaja-tridimenzionalni-htc-evo-3d.html

Lilka pravi ...

Hm... zdej sem se pa premislila. Raje bi imela HTC Salsa. Sem malo testirala iPhone in ugotovila, da gre hitreje s touchsreenom.

Mema pravi ...

Jaz pa ostajam pri ChaCha ;)

Mema pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Mema pravi ...

Kul!!! DigiSonja šele zdaj sem vidla tvoj 3d telefonček. Fajna ideja, ha?

Lilka pravi ...

Kje in kdaj se ga bo pa dobila. Sem gledala na mobitelovi strani, pa ga še ni videt.
Bo imel še kakšen drug mobilc tak zaslon?