četrtek, 22. julij 2010

Razvijalci pozor!

Nekaj fajnga sem naaaaašlaaa:)
Razpisan je natečaj! Mobitel vse razvijalce poziva k razvoju lastne aplikacije za mobilne telefone Android.
S sodelovanjem v natečaju lahko namreč razvijejo napredne aplikacije, namenjene slovenskim uporabnikom, te pa jim lahko poleg nagrad prinesejo tudi možnost promocije na prepoznavnih Mobitelovih spletnih mestih.

Natečaj bo potekal od 25. 8. do 17. 12. 2010, ko bodo razglašeni zmagovalci in podeljene nagrade. Prijave pa se zbirajo do 25.8.

Izbrane bodo tri aplikacije. Zmagovalec prejme nagradno v vrednosti 10.000 € (+ obisk korporacije HTC v Londonu) , drugo uvrščeni v vrednosti 5.000 €, tretji pa dobi 3.000 €.
(zelo zelo lepe nagrade:)).

Več si lahko preberete na Mobitelovem tehniku

Vir:
Racunalniske-novice.com

18 komentarji:

digi sonja pravi ...

rok za oddajo svojih idej je 25.8., to je že juuuutriiii

Mema pravi ...

Kej veš kakšen je bil rezultat natečaja?

Lilka pravi ...

Jaz sem slišala, da je bilo ful prijave, preko sto. Ni vrag, da so tudi za nas pupe kaj razvili :)

Mema pravi ...

Pa imajo rezultate kje objavljene? Me zanima konkretno za eno prijavo...

Lilka pravi ...

Ja, tule si lahko pogledaš: http://tehnik.mobitel.si/m-android-zares-spodbuja-izvirnost/

Največ aplikacij je bilo razvitih na področju pripomočkov, iger, lokacijskih aplikacij...kar 3 pa za vreme, haha.

Lilka pravi ...

Pismu, še vedno ne znam dodat linka...

digi sonja pravi ...

Lilka, ko si že ravno omenila "babje" aplikacije...:
http://tehnik.mobitel.si/kuhajmo-z-mobitelom-android-ios/

Lilka pravi ...

:)))

Lilka pravi ...

K tej aplikaciji bi pa res pasal moj števec kalorij ;)

digi sonja pravi ...

haha Lilka definitivno:)

Mema pravi ...

Evo, sadeži dela naših ITjevcev: http://tehnik.mobitel.si/m-android-aplikacije-pripomocki/.

Mema pravi ...

Tule pa lahko, punce, glasujete za svojo najljubšo aplikacijo: http://tehnik.mobitel.si/m-android-glasovanje/

digi sonja pravi ...

tale Tožibaba (http://tehnik.mobitel.si/m-android-aplikacije-druzabne-multimedija-poraba/ čisto spodaj) se mi zdi posrečena, fajno ime aplikacije:)

Lilka pravi ...

Tale tožibaba ima res potencial, ja.
Se zna prijeti kot kakšen mobilni FB.
Meni so pa tudi simpatične: "eSlovar" (bi mi prišlo zelo prav, škoda, da je notri samo angleščina), "dr.droid" (kul za mamice, ki imamo nonstop kakšna zdravstvena vprašanja, hihi) - lušno se mi zdi tudi ime in "Rekreacija" (za vse "babe", ki moramo itak vsak napor zabeležit ).

digi sonja pravi ...

je ene par kr fajnih in every day useful aplikacij nede? sm kr malo presenečena:)

Mema pravi ...

Meni se zdi zanimiva tale: "Kam gremo ven?". Se mi zdi, da ima potencial tudi za novo vrsto oglaševanja.

digi sonja pravi ...

I like:)

digi sonja pravi ...

danes ob 23:59 se zaključi glasovanje:)