ponedeljek, 21. december 2009

Interneta se vse več poslužujejo tudi dedki in babice:)

V zadnjih petih letih je število starejših uporabnikov interneta - starih nad 65, naraslo za več kot 55% (po podatkih analitske hiše Nielson). V Ameriki je že okoli 17,5 milijona aktivnih uporabnikov interneta, starih nad 65 let.

Največkrat preverjajo pošto (88,6%) in vremensko napoved (60,1%), plačujejo račune (51,2%), pregledujejo zemljepisne podatke (68,6%).

Tudi čas, ki ga preživijo na internetu, se veča. Za računalnikom sedaj presedijo približno 58 ur na mesec.

Ne pozabijo se niti vključiti v spletne skupnosti – Facebook je na tretjem mestu po priljubljenosti pri starejših občanih v ZDA.

Pa jih je le zamikal splet:) Ti podatki me sploh ne presenečajo, jaz s svojo babi chatam na MSNju hehe. Facebooka ji pa še nisem predstavila, me je pa že spraševala, da je slišala, da je to neka huda zadeva:)

Nekje sem celo zasledila, da Britanci načrtujejo izdelavo računalnika, ki bo prilagojen starejšim, njegova uporaba bo dosti bolj preprosta, izpostavljene pa bo imel le neke osnovne funkcije.

Vir: http://24ur.com/novice/it/tudi-upokojenci-na-socialnih-mrezah.html

2 komentarji:

Mema pravi ...

Hihi, moja mami (63 let), previsi na netu več časa kot jaz... Najprej se je upirala, zdaj je pa že zasvojena. Gleda od horoskopov, tračev pa do novic in frajerka zna celo pošiljat linke.. :)
Naj pa pohvalim mojega dedka, ki se je pri svojih 83 letih naučil nekaj računalniških osnov. Uporaba interneta sicer še ni med njimi,ampak meni se zdi velik frajer, da uporablja word.

digi sonja pravi ...

super, no vidiš, hehe, kmalu nas bodo dohiteli:))
z mojo babi se pa pogovarjava na MSNju:) Moj stari ata je pa tu bol slab, sm opazila da ga internet in na splošno računalnik niti malo ne zanimata..ni tehnologija zanj, je tudi edini ki nas še pokliče na stacionarni telefon:)