ponedeljek, 19. oktober 2009

Natečaj Itak Foun:) Vabljeni kreativci!


Mobitel vabi k sodelovanju v kreativnem natečaju »Itak, da je tvoj Foun«, s katerim želi spodbuditi mlade ustvarjalce. Vsi, ki vas veseli oblikovanje in vizualno izražanje, se lahko preizkusite v oblikovanju reklamnega plakata za Itak Foun (o tem mobilcu sm že pisala). Imate lepo priložnost, da ustvarite svoj billboard, ki bo nagrajen z javno objavo in podpisom avtorja.

Ustvarjene plakate lahko nato vse do 29. oktobra oddate na www.itak.si, obiskovalci spletnega mesta pa prav tako do 29. oktobra 2009 prek SMS-sporočil glasujejo za svoj najljubši plakat. Jaz bom zagotovo!

2. novembra 2009 bo izbranih 11 zmagovalcev, 5 po izboru obiskovalcev portala Itak in 5 po izboru strokovne žirije, posebno nagrado žirije pa bo prejel »superzmagovalec«, ki jo bo s svojim izdelkom najbolj navdušil. Zmagovalni plakati bodo nato kot avtorsko delo izpostavljeni na razstavnem panoju ob Tivolski cesti, ob Tobačni tovarni v Ljubljani. Poleg tega bodo zmagovalci prejeli še vsak svoj Itak Foun in drzno ruto Itak.

Vsi ki bomo v natečaju sodelovali kot ocenjevalci, pa bomo pri SMS-glasovanju prejeli povratno sporočilo SMS s povezavo na e-kupon. Z njim bodo ob nakupu Itak Founa s sklenitvijo/podaljšanjem naročniškega razmerja za 24 mesecev upravičeni še do brezplačnega glasbenega predvajalnika Apple iPod shuffle 1 GB. The best!!

Všeč mi je ideja! Mlade je treba spodbuditi…bravo Mobitel!

3 komentarji:

Mema pravi ...

http://itakfoun.itak.si/natecaj
sem majčkeno brskala po ITakovi strani (zanimali so me zmagovalci Modrega zoba na LIFEu), pa sem našla še tele zmagovalce.
Frajerji!!

Mema pravi ...

Hudi so , res :)

so si pa kar mal podobni med sabo, hihi :)

digi sonja pravi ...

heheh fajni so:) najboljši mi je tisti srček, ki ima namesto oči mobitela Itak Foun hehe