petek, 18. september 2009

Nov oooogromeeeen Mobitelov center v CityParku wooohoooo:)


Mobitelov center v Cityparku na Šmartinski 152 G v Ljubljani se je preselil v nove in večje prostore. Prestavljen je bližje k vhodu v Citypark in je še bolj opazen ter priročen za hiter obisk. Videti je pa huuuuuge in res lep:)) Uporabniki bomo lahko v miru ščekirali nove mobilce:)

Kot novost pa so v ponudbi Mobitelovega centra Citypark predstavljeni izdelki iz Piranskih solin.

Mobitelov center Citypark je odprt vse dni v tednu, čez teden med 9. in 21. uro, v soboto med 8. in 21. uro ter v nedeljo med 9. in 15. uro. Pokliče se pa lahko na stacionarno številko (01) 541 05 00 ali GSM-številko 041 700 216 ter faks-sporočila pošlje na (01) 541 19 09.

http://www.mobitel.si/splosno/za-medije/sporocila/2009/09/17092009.aspx

4 komentarji:

Mema pravi ...

Sem šla mimo ravno na dan otvoritve (pa tako redko me zanese v cityja). Uauuu je bilo res vse, kar sem lahko izdahnila. Zelo lepo, elegantno, premišljeno in dovršeno! si ti že bila? Do včeraj so iomeli celo 10% popuste pri nakupih. Škoda, da niso tega bolj reklamirali! Ali sem le spregledla?

Mema pravi ...

http://www.siol.net/tehnologija/telekomunikacije/2009/09/mobitelov_center_citypark_v_novih_prostorih.aspx

Evo, tukaj pa še nekja utrinkov iz otvoritve.

digi sonja pravi ...

Nisem še šla pofirbcat:/
Pa še popust so dajali? Res škoda da me ni tja zaneslo:/
Bom šla v kratkem!:)) Sem pogledala tale video na siolu...Tvoja trditev bo kar držala: "Lepo, elegantno, premišljeno in dovršeno!" hehe

digi sonja pravi ...

Prejšnji teden sem šla plačat položnico v tale novi center..zeeeeelo lepo...predvsem pa prostorno, kar mi je blazno všeč!