petek, 31. december 2010

Še en korak bližje…

…k enotnim polnilcem. Ravno prebrala na Slo-techu da sta dva dni nazaj, 29.12., Evropski odbor za standardizacijo v elektrotehniki in Evropski inštitut za telekomunikacijske standarde objavila standarde za interoperabilnost, da bodo lahko proizvajalci mobilnih telefonov (s podporo za prenos podatkov) izdelali enotne polnilce zanje.

Že kar nekaj proizvajalcev je privolilo v enotne polnilce: Apple, Emblaze Mobile, Huawei Technologies, LGE, Motorola Mobility, NEC, Nokia, Qualcomm, RIM, Samsung, Sony Ericsson, TCT Mobile (ALCATEL), Texas Instruments in Atmel so se že sporazumeli z Evropsko komisijo.

Blizu smo že!:)

8 komentarji:

Lilka pravi ...

Zelo zelo za :D

digi sonja pravi ...

tudi jaz tudi jaz:)

Mema pravi ...

kar je precej presenetljivo, glede na to da so imeli vsakih par let proizvajalci nov lasten polnilec.
To me je najbolj jezilo, ko sem imela ves čas isto znamko telefona, pa 5 različnih polnilcev. In nikoli pravega pri roki. grrr...

Lilka pravi ...

Jaz imam že 10 let (se pravi od začetka) vglavnem Ericssona. Še preden je imel pred imenom Sony :)
Pa je zamenjal vsaj 3 tipe polnilcev.
Ko sem imela vmes kakšno drugo firmo, pa sploh.
In ker nikoli nobenega ne vržem stran, jih imam doma že cel kup. LE kaj naj z njimi?

digi sonja pravi ...

meni se tudi kar nabirajo, da ne govorim o tem kako zoprno je, če mobi crkne zaradi prazne baterije in niiiihče v družbi nima ustreznega polnilca za tvoj telefon...

Lilka pravi ...

Meni je všeč ta varianta, ki je čedalje bolj popularna... da mobilca polniš prek usb-ja. Rač imaš navadno itak ves čas pri roki.

digi sonja pravi ...

kr praktično se strinjam:)

Lilka pravi ...

danes bi mi "univerzalen" polnilec prišel zelo prav! bi bilo pol manj slabe volje!!! :/