četrtek, 7. oktober 2010

News flash: Android prehitel iPhona

Prodaja mobilcev z Androidnim operacijskim sistemom narasla, prodaja iPhonov pa upadla...

Prodaja mobilnikov z Androidom je poskočila za 18 odstotnih točk in je bila v ZDA prvič večja od prodaje Applovega iPhona, ki je upadla za sedem odstotnih točk, kaže raziskava družbe Nielsen.
Tudi v Skypu pravijo, da svoje komunikacijske storitve že prilagajajo mobilnikom z Androidom

Delež Androida na ameriškem trgu pametnih mobilnikov v šestih mesecih poskočil s 14 na 32 odstotkov, delež iPhona pa je padel z 32 na 25 odstotkov. Prodaja Blackberry-ev je padla za 8 odstotokov. Mimogrede ...Blackberry je pred kratkim predstavil Blackberry Playbook.

Med ameriškimi lastniki pametnih telefonov je kljub temu še vedno največ lastnikov Blackberryjev (31 odstotkov). Sledita iPhone in Android.

V mednarodni analitski hiši Gartner ocenjujejo, da se bo operacijski sistem Android na svetovnem trgu še letos nazadoval na drugo mesto. Prehitel naj bi sistem BlackBerry in zaostal le še za vodilnim sistemom Nokie Symbian. Tržni delež Symbiana in BlackBerryja naj bi leta 2014 znašal že 59,8 odstotka.

Ne morem reči, da porasta prodaje Androida in padca Applovega produkta nisem pričakovala…kako bo pa v prihodnje, ali bo res Android nazadoval pa vprašanje…

Vir: http://24ur.com/novice/it

14 komentarji:

Mema pravi ...

Haha, moram reči, da mi je ta novica všeč...
Potem naši ITjevci niso zastonj razvijali aplikacij za Adroide, hehe

digi sonja pravi ...

hehe, jaz sem kar pričakovala kaj takega

Lilka pravi ...

Uh, tole bi pa imela...
http://tehnik.mobitel.si/blackberry-playbook/

Mema pravi ...

Samo, ko tako berem o mobilcih in Androidih, sem mi zdi, da je to res prihodnjost...tak odpuljen življenski stil... Poglejta, kaj je npr. Sony Ericsson izumil za FB džankije: http://www.gizmag.com/sony-ericsson-liveview/16502/

Mema pravi ...

Jaz tudi, Lilka :) Še malo pa božiček in dedek mraz... sej smo bile pridne punčke, ne ;)

Lilka pravi ...

Hahaha, ja. Že vidim, kako bi moj pogledal, če bi si to zaželela :) No ja, morda pa je za poskusit.

Lilka pravi ...

Čeprav sem imela v mislih bolj kakšnega novega mobilca. Bi si ga kar sama sebi pod smrekico dala...

Mema pravi ...

Jaz tudi mislim, da je čas za kakšnega novega mobilca. Kakšno Nokio, seveda :)
Imajo na Mobitelu kakšno akcijo, kej vesta?
Pismu mene mikajo čisto novi modeli. Samo vprašanje, kdaj bodo v kakšnem paketu...

Lilka pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
digi sonja pravi ...

Mema, tale Nokia ni slaba:
http://www.mobitel.si/telefoni-in-naprave/aparati.aspx?aid=1509&pu=0

Mema pravi ...

Ja, lušna je. Ampak razmišljala sem, da bi si omislila kakšno s touchscreenom.

Mema pravi ...

Npr. tale C6 se mi zdi super: http://www.mobitel.si/telefoni-in-naprave/aparati.aspx?aid=1478&pu=0
V paketih Super/Mega Povezani je samo 79€. Jo že vidim zavito v rdeč papir...

digi sonja pravi ...

uuu ja:) looks tempting:)
bela je lušna http://www.nokia.si/poisci-izdelke/telefoni/nokia-c6

Mema pravi ...

Izgleda, da bo Samsung največ pripomogel k nadvladi iPhona. Novi Samsung Galaxy TAb je baje resna konkurenca.