torek, 7. september 2010

Našla telefon za mamo!

Velike tipke in številke, dobra berljivost, enostavni izbirniki ter uporaba so lastnosti telefona, ki jih potrebujejo starejši..več ali manj telefon uporabljajo le za klice, zato so razne ekstra kul aplikacije in funkcije za njih bolj ali manj neuporabne.

Mobitel ima zdaj nek nov mobi v ponudbi, ki se mi zdi simpatičen in primeren za starejše (predvsem zaradi preproste uporabe, velikih tipk, vzdržljive baterije) – Mobitel Ena. Na hrbtni strani ima celo rdečo SOS-tipko, s katero lahko uporabniki v nujnih primerih hitro in enostavno pokličejo na določeno številko brez iskanja v imeniku. Kot številko za klic v sili nastavijo mobilno številko po lastni presoji, pri čemer je lahko kontaktna oseba družinski član, sorodnik, prijatelj ali zdravnik, skratka nekdo, na katerega bi se obrnili za pomoč. Za starejše zelo dobrodošlo!

Mobitel Ena:

+ to, da je zelo poceni – za 5 € ob sklenitvi/podaljšanju naročniškega razmerja Mobitel GSM/UMTS v okviru ponudbe Penzion plus paketa za 12 mesecev. Več

11 komentarji:

Mema pravi ...

Meni je tudi simpatičen, ne vem zakaj. Po mojem, ker je tako naprotje trenutno "in" touchscreen mobilcev.

digi sonja pravi ...

pa tudi že zgleda tak na simpl telefončk..

aaa se spomniš mobi čukca & regle?:) takrat je bil za nas to cel luksuz:)

Mema pravi ...

Seveda se :) Pa se mi je takrat zdelo "svašta, kaj vse ta mašinca zmore." Če bi le vedla kaj bo samo 10 let kasneje. Še malo pa mi bo mobilc še skuhal kavo...in potem ne rabim nič drugega več... ;)

Mema pravi ...

Sicer pa sem sledila tvojemu zgledu in telefon pokazala babici, ki je btw že prababica mojih otrok, pa vseeno natipka sms, da se kar kadi. Zanjo bi bil tale mobilček perfect.

digi sonja pravi ...

pa takrat se mi je čudno zdelo, zakaj bi sploh imela telefon vedno pri roki, zdaj pa se če ga kdaj doma pozabim počutim odrezana od sveta:)

Lilka pravi ...

jaz pa se še spomnim, da smo zavijali z očmi, če je kdo na busu govoril po telefonu. Danes pa ni več nič čudnega, če nekdo hodi po cesti in se na videz pogovarja sam s seboj (ker vsi vemo, da čveka po mobilcu).

ja, jaz sem tudi čisto izgubljena, če ga pozabim doma.

no ta mobi ena, bi bil pa za mojo teto, ki je še ena redkih, ki mobilcem reče "nujno zlo" :0

Mema pravi ...

A katera ve koliko časa zdrži baterija in če ima tudi vibro. Me je babi zadnjič spraševala, pa ji nisem vedla odgovorit.

Mema pravi ...

Pa še to, če pride v kakšnem paketu (vezavi) ceneje.

Lilka pravi ...

Mema, za baterijo ne vem, bi bilo za vprašat. Tu je povezava do Mobitela, kjer je telefon: http://www.mobitel.si/telefoni-in-naprave/aparati.aspx?aid=1481&pu=0
Ampak mislim, da za baterijo nič ne piše.

Lilka pravi ...

Ja, dobiš ga pa z vezavo že za 5E, sicer je 55€. Glede paketov, pa malo poglej tule: http://www.mobitel.si/paketi.aspx
Mislim, da je Penzion paket za starejše od 60. let ali nekako tako. JE pa še kar nekaj podobnih telefonov, če si hočeš pogledat.

digi sonja pravi ...

mema, nekje sem zasledila da baterija deluje 360 minut v pogovornem načinu in 360 ur v stanju pripravljenosti (naj bi bila ful zmogljiva?)...