četrtek, 24. junij 2010

Genialni Android

Nekajkrat sem Android že omenila (Google TV, Nexus One in HTC Desire)..
Saj vsi vemo, da je to nek super kul operacijski sistem, ki ga je razvil Google, vendar vsaj pri meni se tu ustavi:/

Glede na to, da je vedno več telefonov osnovanih na Androidu in da so vsi tako navdušeni nad njim, sem se odločila raziskati to super duper platformo:)

»Android je programska platforma in operacijski sistem za pametne mobilne telefone, ki temelji na Linuxovem jedru. Razvija ga Google v sodelovanju s podjetji združenja Open Handset Alliance (OHA). Android je v prvi vrsti namenjen mobilnim telefonom, v prihodnosti pa naj bi z njim opremili tudi nekatere druge naprave. Ime platforme oziroma operacijskega sistema izhaja iz angleške besede »android«, kar pomeni robota, ki izgleda in se obnaša kot človek.« (Vir)

- Je odprtokoden in povsem brezplačen. To pomeni, da bomo lahko kupovali cenejše high tech telefone, posledično bo na voljo tudi več storitev, podjetja mobilne telefonije bodo tako ceneje in enostavneje izdelovala programske komponente.

- Razvijalcem omogoča več možnosti pri razvoju programske opreme. Dodatne aplikacije koristijo vse strojne zmožnosti naprav; to so na primer na dotik občutljiv zaslon, senzor pospeška, kompas, GPS, kamera, mikrofon, strojni grafični pospeševalnik itd. Lahko vsebujejo Javo, HTML, JavaScript in CSS.

- Ponaša se z najboljšim uporabniškim vmesnikom. Je hitro odziven, pregleden, enostaven, meniji podpirajo »slajdanje« in multitasking, aplikacije lahko tečejo v ozadju. Uporabnik lahko sam kreira vizualnost namizja in razporeditev ikon.

- (Mobilne) naprave se samodejno sinhronizirajo z Googlovimi storitvami. Na ta način se podatki zavarujejo pred izgubo v primeru izgube mobilnega telefona, hkrati pa to tudi pomeni, da so vsi naši osebni podatki ves čas ažurni, ne glede na to, ali do njih dostopamo z osebnega računalnika ali mobilnega telefona.

- Uporabnik lahko hitro, enostavno in brez pomoči osebnega računalnika nalaga aplikacije. To omogoča storitev Android Market, preko katere je mogoče neposredno z mobilnega telefona brskati po seznamih aplikacij in iger, jih nalagati na mobilni telefon in jih ocenjevati.

- Omogoča enostavno posodobitev, v primeru, da je na spletu dostopna novejša različica programske opreme.

Na Mobitelovem Tehniku je objavljenih nekaj zanimivih slovenskih aplikacij:
Mobitelov tehnik

Tale Toshl aplikacija je zanimiva, sploh za zapravljivke kot sem jaz :blush::)

Definitivno moram še ščekirat (praktični del) telefon z androidom!

Vir objave

17 komentarji:

Mema pravi ...

Hvala za "ljudsko" razlago. :)

digi sonja pravi ...

ni kaj :)

Lilka pravi ...

Ideja je sicer lušna, ampak vprašanje je, ali kdo potem res uporablja te aplikacije.

Lilka pravi ...

Saj pri meni je navadno tako, da si aplikacijo nabavim, potem pa je v resnici ne uporabljam. Sej se ve - punce vse sorte nabavimo, kaj je od tega za nas res uporabno pa je druga stvar :D

Mema pravi ...

No, pri meni ni čisto tako... tisto kar kupim tudi uporabljam. Tudi, če gre za malo premajhne čevlje ;) Mogoče si pa ne izbiraš pravih stvari :)

Lilka pravi ...

Mogoče res. Verjetno bi zame morala biti res uporabna aplikacija, da bi jo uporabljala. Do sedaj sem vse le pokazala parim frendicam, tu se je pa tudi končalo.

Lilka pravi ...

Ne me narobe zastopit - sicer obožujem take stvari: vse sorte lušne aplikacije (od tem, glasbe, igric...). Tudi telefone tako izbiram - z največ aplikacijami. Čeprav potem ostanejo večinoma zaprte.

Mema pravi ...

Sej teh aplikacij bo vedno več. Npr. mobitel je ravno zdaj odprl nov natečaj za razvoj novih aplikacij.
Sigurno bodo mladi slovenski upi razvili tud kaj takega, kar boš res uporabljala ;)

Lilka pravi ...

Kakšen natečaj to? A se lahko vsi prijavijo?

Mema pravi ...

Mislim, da vsi ja. Več si poglej na: http://tehnik.mobitel.si/spodbujamo-izvirnost-natecaj-mandroid-za-najboljso-mobilno-aplikacijo-android/
Zakaj te zanima, boš ustvarila svojo aplikacijo? ;)

Lilka pravi ...

Haha. Ne, Mema, jaz je sigurno ne bom naredila :) Me malo hecaš, ne?
Mam pa kolega ITjevca, ki bi ga to mogoče zanimalo. Večno išče kakšne takšne izzive.
Sploh, ker vidim, da je rezervni sklad kar visok ;)

Mema pravi ...

Ne zameri :)

digi sonja pravi ...

odvisno od aplikacije, kake so res fajne, jaz bi kake zagotovo uporabljala če bi imela androidni tel:)

recimo frendica, ki si je pred kratkim kupila androidni telefon si je najprej naložila aplikacijo Backgrounds, na voljo je več tisoc različnih ozadij za tel, o drugih aplikacijah mi pa niti ni kaj dosti govorila:) toliko o uporabnosti apl. in bejbah...no, pa bo vsaj lahko imela vsak dan drugačno ozadje:)

Lilka pravi ...

Ozadja bi tudi jaz uporabljala. Vsaj mislim ;)
Sem se pa vmes spomnila na aplikacijo, ki bi jo večina žensk uporabljala, hihi...
števec kalorij ;)

digi sonja pravi ...

števec kalorij hehe, ja ta bi bla dobra:) mislm da bi jo tudi marsikateri moški uporabljal...:)

Mema pravi ...

Punce, na vrsti je nov Itak Džafest!

digi sonja pravi ...

jaap sem že čeknla:)
http://dzafest.itak.si/koncert
če sm iskrena...jih prej nism poznala