ponedeljek, 26. april 2010

Glasbena trilogija: Florence & The Machine, Gossip in skriti bend

Naslednjih par mesecev žuuuramoo:) Itak Džafest napoveduje glasbeno trilogijo! Prvi del se bo odvijal 26. maja v Kinu Šiška, ko bodo nastopili zvezdniki Florence & The Machine (i like i like i like:)), drugi del bo 25. junija z ameriškim postpunk rockerskim triom Gossip, tretji band zaenkrat ostaja presenečenje …me prav zanima kateri bi lahko bili:) datum nastopa tudi še ni znan…



Vstopnice za koncert Florence & The Machine bodo v kratkem v prodaji, za eno vstopnico boste odšteli 39€. Vsi tisti, ki imate Itak paket (jaz na žalost nič več:/) pa lahko kupite eno vstopnico za 25€! - Kar res ni nben denar za take koncerte

Definitivno grem na Florence & The Maschine!! Tale njihov komad mi je res ful fajni, ravno par dni nazaj sem ga poslušala na repeat, bejba ma čiz hud glas:) :



Ne vem pa, če bom 25.6. v LJ…:/ hm

Vir:
http://www.racunalniske-novice.com/novice/sporocila-za-javnost/itak-dzafest-v-letu-2010.html?RSS8412297a6ea92203f658cf7129ca2257

9 komentarji:

Mema pravi ...

Zdele sem jih malo pogooglala tele Florence & the machine. Moram priznati, da so mi všeč. Je pa tako, da tud jaz ne vem, če bom takrat v LJ. Pa še sredi tedna je toooooooo :(

Sicer pa vsa čast Mobitelu, ker vsako leto pripelje kul skupine v Lj. Dobra pormocija za Slovenijo.
Letos pa karte niso zastonj, kot lansko leto za Killerse in mislim, da je to ok, ker so se lansko leto karte razvrednotile in folk ni prišel na koncert.

digi sonja pravi ...

jaaa res so fajni teli Florence & The Maschine..
mene pa verjetno ne bo na Gossip, sicer sem zdaj prvič slišala za njih..sem zdaj ene par komadov poslušala, niso slabi:)
me prav zanima keteri je tretji bend:)

mene tudi ne moti, da so letos karte plačljive. pa tudi sicer ne gre zdaj za nevemkakšen keš..

Mema pravi ...

Jaz grem..., mam karto!
Junija pa v Križanke na Gossip.
Sonja, saj imamo youtube, da lahko pred koncertom spoznaš malo glasbe.

digi sonja pravi ...

ja, sem malo preposlušala komade, not bad at all:)
baje da se karte za floreence and the maschine ful prodajajo...jz je pa še nimam!!:/ ojoj...

Mema pravi ...

Sonja, na Eventimu je kart že zmanjkalo. POjma pa nimam, kje bi se še dobile?

digi sonja pravi ...

Pole sem preko enga frenda kupila karte..še hvalabogu, da mi jih je zrihtal

si bla?? kako si se mela?

Mema pravi ...

Ne boš verjela, na koncu mi je prijateljica ponujala karto zastonj, ne vem točno po kakšnem ključu je prišla do nje, ampak je zelo hitro šla v promet :).
Bilo mi je ok. Iskreno, ne preveč pretresljivo, začetek zelo močan, vmes se je energija malo porazgubila, je pa Florence uspleo proti koncu spet oživeti ozračje. Se mi je pa zdelo precej kratko vse skupi (1 ura za 40 €..:S). No ja, če povzamem..sem se zabavala in komaj čakam Gossip :)

Kako si ti doživela koncert?

digi sonja pravi ...

kratko pa res ja - ob ene pol 11/petnajst do 11 se je že vse skup končalo:/
edino ozvočenje je bilo bolj slabo..to se mi zdi res škoda.
overall je blo kul..nč pretresljivega, se strinjam

Mema pravi ...

Na Gossipu je bili naje noro. Jaz nisem šla, mogoče ni bil najboljši datum- je bil le praznik, pa sem odromala (kto mnogi drugi) na morje.
Je pa sedaj znano, kdo od trojčkov bo nastopal jeseni. Jaz vem :) pa ti??? :) :)